IN HET ZONNETJE 22 oktober 2023 IN HET ZONNETJE 22 oktober 2023

Tijdens de dienst op deze grauwe zondagmorgen was het even tijd voor een zonnetje.

3 gemeenteleden die veel werk verrichtten toen we nog zelfstandig gemeente waren (dus voor 1 januari 2023 toen het 1 PG Oost-Groningen werd) werden naar voren gevraagd.
Hilda Huizinga, Kees Kasper en Anita Groenendal werden door Gerard de Groot  (als voorzitter van de Plaatselijke Commissie) hartelijk toegesproken en  bedankt voor het vele werk wat ze in de loop van de jaren, decennia!, gedaan hebben in de voorgaande kerkelijke verbanden: gemeente Nieuwolda, Gereformeerde kerk Oostwold, Protestantse gemeente Nieuwolda-Oostwold,  Protestantse gemeente De Dollert.

Hilda in de boekhouding, Kees in de diaconale administratie plus collectebonnen, Anita op het diaconale vlak en samen met haar man Geert de Ledenadministratie. Alle drie altijd met veel inzet en heel accuraat: "er was geen vinger tussen te krijgen".

Een mooi boeket was welverdiend!

met een welgemeend applausje.

Het mooie is: eigenlijk verandert er niet veel, alle drie blijven ze zich inzetten voor de gemeente.
Daar word je toch blij van?!
Op deze grauwe zondagmorgen?!

DIENST in NIEUWOLDA,

05 – 05  09.30 uur